2013. április 6., szombat

4. díjam!

ASDKHG*-*
Megkaptam a 4. díjamat Bereniké drágámtól:3 Szabályok:




1. Írj magadról 11 dolgot!

2. Válaszolj 11 kérdésre!

3. Írj 11 kérdést!

4. Küldd tovább 11 blognak!


1. Elnézést, de szerintem több lesz mint 11^^ Lehet, hogy sok mindenért elfogtok ítélni, kapaszkodjatok!

-Nem szeretem Eleanort. Elfogadom Louék kapcsolatát, de El-t sose fogom szeretni. Sajnálom. Nyilván ti sem szerettek mindenkit:s

-Nem szeretem Londont.

-Nem szeretem az Angolokat. (1D és a NORMÁLIS Angol emberek kivételek!)

-Utálom a hajamat.

-Büszke vagyok rá, hogy Magyar vagyok!

-Legszívesebben leköpném az olyan embereket, akik ócsárolják a Magyar történelmet, vagy más nemzetekhez akarnak tartozni. Undorító.

-A napokban vesztettem el a legjobb barátomat. Szinte a bátyám volt..(Nem halt meg. Remélem értettétek, hogy értettem)

-Leginkább ezzel tudnám jellemezni magamat: Távolságtartó vagyok. Nem bízom meg senkiben. Semmiképpen sem hiszem el, hogy "majd jövök", meg "örökké", meg "meglátogatlak", meg "elmegyünk nyaralni", meg "szeretlek", meg "hűséges vagyok hozzád", vagy egyáltalán "számítasz valamit". (barátokra is értem)

-Imádom Pápát^^ Oda szeretnék költözni:3

-2 személyben bízom meg: Berenikében és a barátomban.

-A barátommal április 12.-én leszünk félévesek^^

-Sose leszek elég jó:)

-Nem vagyok fotogén.

-Zöldes-barna szemem van.

-Zöld szemeket és vörös hajat szeretnék (Hmm..Aprilnak miért is vörös a haja?:D Remélem már értitek)

-Aprilt nem magamról mintáztam.

-Imádom Essemmet:D♥

2.

Milyen telefonod van?-Kék Samsung Galaxy S3 mini^^
Le tudod írni,hogy mit érzel a fiúk iránt?-Nem. Imádom őket:3

Mit gondolsz a "barátnőkről"?-Eleanorról lenne véleményem..Tudod Berii:DD

Mit jelent Neked az írás?-Stressz levezető^^

Szerelmes vagy?-Igen:D

Mielőtt elalszol,mi az utolsó gondolatod?-Hogy holnap mit vegyek fel:D

Milyen tanuló vagy?-Közepes.

Mi a hobbid(az íráson kívül)?-Futás:d

Kedvenc gyertyaillat?-Nem tudom

Mi a legnagyobb álmod?-Találkozni a fiúkkal, Temetkezési vállalat (ne nézzetek hülyének:D:D), Eljutni Kanadába és ott nyaralni, Pápára költözni, Lovászatot nyitni, Essem koncertre eljutni ^^

Mit gondolsz a blogomról?-IMÁDOOOM!

Mi a mottód?-Akinek nem vagyok elég jó, annak nincs ízlése Akinek nem vagyok elég jó annak a k*rv* annyát:DD:D
Na jó xd Amugy:Talán csak egy teszt volt az élettől..

3-4. Nem írok kérdéseket, mert most nem küldöm senkinek.. Ha valakinek valami kérdése van az előbb olvasottakkal kapcsolatban az írjon komit ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése