2013. augusztus 19., hétfő

SAJNÁLOMSAJNÁLOM!

Nagyon sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem, remélem velem vagytok még sokan, de ahányszor leültem volna írni, annyiszor elküldtek a géptől, aztán mire letudtam volna ülni, szarakodott a blogspot. Nem engedett valamiért be a jelszavammal, és tegnap az egyik kedves ismerősöm, aki ért ehhez, nagy nehezen megtudta csinálni. Magyarul több mint 1 hónapig nem tudtam belépni ide.
Ma vagy holnap meg írom a következő részt, aminek fele megvan, remélem nem haragszotok rám nagyon..

2 megjegyzés:

  1. Szia telóról vagyok így nem tudok csinálni semmit csak olvasni a blogot. De annyira kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége, hogy April kifogja ezt bírni, ki aza R meg minden. Szupi blog hozz hamar kövit! :D
    Mimi

    VálaszTörlés
  2. Mi nem haragszunk<3 Mert szeretünk téged, és szerintem mindenki kibírja, ha késel a résszel :) És ne legyen emiatt bűntudatod, mert itt szerintem sokan megértenek téged! Biztos vannak olyanok, akiknek hasonló problémájuk volt a blogspot-tal :)
    Puszi xX Cinti

    VálaszTörlés