2013. szeptember 28., szombat

Iskolaiskolaiskola. Rákos iskola.

Komolyan mondom annyira szégyenlem magamat.. Itt ígérgetem, hogy gyorsan hozom a következő részt, mikpr még sehol nincs semmi.. annyira szégyenlem magamat.. eltudnék süllyedni.. igazából előbb akartam írni nektek, de nem volt pofám hozzá. Egyszerűen nincs időm írni.. szó szerint.. mindennap 1től vagy 2től tanulok este 7ig aztán ha végeztem eszek, fürdök és alszok.. egyetlen szabadnapom van azis a péntek akkoris 5ig vagyok lent és este 7ig szintén tanulok.. hétvégén kora reggel tanárhoz megyek es utána délutántól estig szintén tanulok.. egyszerűen nincs szabadidőm, mert a drága tanárjaink azthiszik, hogy mi kibaszott robotok vagyunk:) hogy ütné el őket egy repülő. Meg hamarosan itt a felvételi és aki ismer az tudja, hogy előző évbe majdnem megbuktam, ugyhogy sajnálom, de most majd valahogy megpróbálok időt szánni a blogra és hetente egy részt összehozni.. ha nem megy akkor a félév után pótolni fogom az elmaradásaimat..
Sajnálom!

7 megjegyzés:

  1. hajrá Fruzsi!:)♥ én is ugyan így vagyok..

    VálaszTörlés
  2. Hello! Egy díj vár nálam :)

    VálaszTörlés
  3. http://littlegirlwithonedirection.blogspot.hu/2013/10/1dij.html

    VálaszTörlés
  4. Nem baj.....tudok varni <3

    VálaszTörlés
  5. Szia nagyon tetszik a blogod! :) Várom a kövit! ;)

    VálaszTörlés
  6. Megértelek, hazaérek 3-ra, kajálok, zongoraóra 6-ig, tanulás....
    A blogod mindenesetre nagyon jó, majd valahogy kivárjuk azt a fél évet! ;)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    NYÁÁR van!! :)
    ha van időd lécci írj mert már régóta tűkön ülök az új részt várva :)
    puszii :*

    VálaszTörlés