2013. május 2., csütörtök

UTOLSÓ ESÉLY! NAGYON FIGYELJETEK!

Vége, befejezem a blogot. 36 olvasóm van, van, hogy naponta 400 oldalmegjelenítés van, ha nincs akkor naponta megvan a 200. És akkor hol vannak a kommentek és a pipák? Meséljetek nekem. Aki nem olvassa már a blogot az inkább iratkozzon le. Eljött az a pillanat, hogy k*rvára elegem van. Köszönöm szépen, akik rendszeresen kommentelnek. Lehet, hogy lassan hozom a részeket, de ha ti aktívan küldenétek a visszajelzéseket, akkor talán minden 2./3. nap lenne új rész.. De ha ez nem fog menni vagy bezárom a blogot, vagy heteket/hónapokat várok a várok a pipákra, megjegyzésekre! Ez volt az utolsó ötletem, ha nem fog menni, akkor bezárom a blogot, a történetet még mindig nem magamnak írom.

10 megjegyzés:

  1. Ne, Kérlekk Ne hagyd abba! Egyszerűen imádom a blogodat, csak én mindig telefonon olvasom és ott nehéz kommentelni..A történet nagyon kreatív...Még egyszer megkérlek rá hogy ne hagyd abba !!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát én mindig kommentelek igaz nem hosszan írom le y véleményemet, mert nem tudok valami jól fogalmazni de nagyon szeretem a blogodat és sajnálnám ha befejeznéd. De ha úgy érzed ezt kell tenned hát tedd meg, de arra kérlek írj egy befezezést neki, mert tudni szeretném ki az az R!

    VálaszTörlés
  3. ne hogy abba hagyd!!!!!!!!!!!!!!! Gyerünk mindenki pipáljon és kommenteljen!!!!!!!!!!! Ne hagyjátok, hogy vége legyen a blognak!!!! Lécciii És Fruzsi ne hogy abba hagyd!!

    VálaszTörlés
  4. ne hagyd abba.:(( imádom a blogodat,és szerintem nem egyedül vagyok vele:) mindenki pipáljon,kommenteljeen!

    VálaszTörlés
  5. nemnemnemnem!!nemnemnemnem!!legalább a kórházban is lesz mit olvasnom!!szóval ne hagyd abba:O:D

    VálaszTörlés
  6. Nenenenenenenenenenene....!!!!!!
    NEM fogod abba hagyni!!!NEM NEM..!!! Ismetlem NEM..!!
    Lecci neeeeeee...en imadom..!!!:33

    VálaszTörlés
  7. Kérlek ne hagyd abba.Én mindig olvasom a blogot csak telefonrol nehéz komentelni.Léci ne fejezd be.KÖNYÖRGÖM.

    VálaszTörlés
  8. én is még csak most kezdtem el olvasni nehogy már olyanok miatt legyen vége ennek a blognak akik nem komiznak mert azokat megkeresem és rájuk kényszerítem hogy komizzanak... Ne legyen vége a blogodnak *-* imádlak és a blogodat is *0*

    VálaszTörlés
  9. Szia:)
    Ne haragudj, mindig elfelejtek komizni :/ Csak kérlek ne zárd be :( Amúgy én szoktam pipázni ^^ Nagyon jól írsz, a blogod is rettentően tetszik, és nem szeretném, ha abbahagynád. Remélem, most, így, ezzel a ,,rengeteg'' emberrel együtt sikerült beléd lelket öntenünk, és remélem, hogy a blogod továbbra is megmarad, és kérlek ne add fel. Mindig van remény. Kicsit bízz az olvasóidban. Lehet, hogy az a 36-37 feliratkozó, nincs is gépnél. Egyéb okok miatt (hidd el velem is ez volt). Szóval. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy, hogyha tényleg azért iratkoztak fel mert tetszik nekik a blogot akkor folytasd. Nekem volt egy blogom (véletlenül töröltem -.- :@). Tudod, hogy kezdtem? 5 hónapig nem jött se komment, se semmiféle életjel. És tudod mi történt? Láss csodát, 5 hónap múlva özönlöttek a kommentek. És tudod miért? Mert nem adtam fel (meg lehet, hogy tetszett nekik)! Nem arra akarok kilyukadni, hogy várj 5 hónapot, hátha lesz valami...NEM! :) Legyél kitartó, írd a blogot, szeresd azokat akik kommentelnek és Be Happy <3
    Na. Huh. Most mindent kiadtam magamból :DD Tehát. Lehet, hogy ez neked nem vált segítségedre, de azért próbáld meg ;)
    Puszi : Nikii

    VálaszTörlés
  10. úristen:o nehogy abba merd hagyni:oooo
    istenem ez a kedvenc blogom<3 abba ne hagyd:c

    VálaszTörlés