2013. január 23., szerda

8.rész-Fuck you and smile!

A komment/tetszik határ még mindig ugyanannyi viszont örülnék neki, ha máskor hosszabb komikat írnátok :) nagyon szeretlek titeket♥ (és igen a képen én vagyok xd.)

**

Az irányt egy közeli plázába vettem ahol néhány lány lesajnálóan nézett rám. Nem értettem, ezért a mosdóba siettem, amit 10 perc keresés után meg is találtam. A tükörbe néztem és az arcomat kezdtem vizsgálni. Mivel az előbb említett testrészemen nem találtam semmi hibát a ruhámon vizslattam tovább. Talán nincs rajtam ruha vagy mezítláb jöttem el? Háromszor végignéztem magamon míg meggyőződtem róla, hogy rendesen fel vagyok öltözve. Lassan kisétáltam a helyiségből és az utam az egyik Starbucksba vezetett ahol egy kávé és egy cukros fánknál maradtam. Fizettem és már indultam is haza. Ahogy hazaértem ledobtam a cuccaimat mikor a táskámból egy képes magazin esett ki amire egy sárga cetli volt ragasztva. Remegő kézzel felemeltem az újságot és olvasni kezdtem a papírt.
April:33
-"Legközelebb jobban vigyázz. Tudod. Közelebb vagyok mint gondolnád! -R." -olvastam fel. Gondolatok kavarogtak a fejembe, de néhány perc múlva letettem a papírt és az újság főcímeit kezdtem olvasni. A kezemben a People magazin egyik mostani számát tartottam. Végül a bal alsó sarokban megtaláltam egy elég érdekes szöveget: Louis Tomlinson erre a lányra cserélte régebbi párját, Eleanor Caldert?
Gondolkozás nélkül vadul kezdtem lapozni és a cikket kezdtem keresni. Amint megtaláltam gyorsan kezdtem olvasni. A cikkben a nevem is meg lett említve. Ezt most miért kellett? Azonnal Louist tárcsáztam, viszont a telefonját nem vette fel. Az ágyamba dőltem és gondolkozni kezdtem.

**

A sírás erősen rázott, mikor csengettek. Megpróbáltam visszafogni magamat és útközbe egy zsepit vettem a kezembe és kifújtam az orromat. Gyorsan elfordítottam a kulcsomat a zárba és kitártam az ajtót ahol egyszerre 5 fiú ugrott be. A Niall mögött álló Harry elbotlott ezért Niallerre esett aki szintén esett. A többiek ezt csak egy nevetéssel nyugtázták, majd mindenki végig ölelt (!!) A szobámba mentünk és a kicsi ágyamra tömörültünk. A fiúk próbáltak felvidítani, de nem nagyon sikerült. Fél órával később hoztam fel magunknak ételt és narancslevet, de Louis is lekísért. Kaptam az alkalmon és elmeséltem neki mindent. Ő csak tátott szájjal állt ott.
-Ezzel most nem tudunk mit kezdeni, de nem fogjuk annyiban hagyni.-kacsintott.
Nem válaszoltam csak mosolyogtam és egy tálcára poharakat kezdtem rakosgatni a poharakat, majd az üdítőt. Ahogy megfordultam Louis alakját fedeztem fel magam előtt. Az arca csak pár centiméterre volt az enyémtől. Az arca közeledett felém, ajkaink már majdnem össze értek mikor Zayn vágtatott ki a szobából. Én egyből a pulthoz fordultam újra. Louis mellém állt és segített.
-Mikor jöttök már? Niall éppen éhen akar halni!-mondta Zayn és vissza sietett. Próbáltam Loui tekintetét kerülni, de nem nagyon ment. Gyorsan megfogtam a tálcát és a kaját és minél gyorsabban bementem a szobámba a többiekhez.

**

A fiúk már épp menni akartak, de Louis még mindig az ajtóban ácsorgott és várt valamire. Percekig néztük még egymást mikor a fiú elindult felém.


Bocsánat, hogy rövid lett, de szét megy a fejem és próbáltam valamit összehozni..:s Ha a komik és a tetszikek összejönnek akkor holnap estére tudok hozni kb. egy ilyen "hosszút" vagy holnaputánra egy hosszabbat. Remélem nem haragszotok♥

22 megjegyzés:

  1. olyancuki az a kép manó.:33<3
    és imádom.!!!<3

    VálaszTörlés
  2. de szép vagy:)) nagyon nagyon nagyon jól írod a blogot:) még sokat:$

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ez a rész is hozd hamar a kövit!!!!
    :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép vagy és a történet is tetszik ! :D Lou beindul. xd:D várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  5. Fruuuzsssii *-* nagyon jo tok mag :D

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép vagy*-*
    és a blogot imádom :)
    várom a kövi részt! :)

    VálaszTörlés
  7. gyorsan köviiiiiiiiiiiiiiiiiit :3

    VálaszTörlés
  8. De nagyon jóó rész rész lett, ugyan úgy mint a többi*-*♥ Jajj, annyira várom már a köviit:$♥ remélem hamar hozod:PP nagyon széép vagy:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonoom:)) na az ilyen kommentekeer erdemes blogot irnom♥

      Törlés
  9. Szép vagy, nagyon cuki ez a kép! :D a rész is nagyon jooooo, végre találkozott mindegyik fiúval ;)) ^^ uristen Louuisss valamit nagyon akar :D xdd
    Ès hát R.... remélem hamar le lesz kötözve, mert igy elég félelmetes..xd :x
    sokat meséltem egyik barátnőmnek a blogodrol és most ő is el kezdte olvasni, ugyhogy remélhetőleg szereztem neked még egy olvasót :DD <3
    Olvastamm azt is hogy eltiltottak a géptől, de most inkább ide komizok arrol is :)
    Nagyon sajnálom, hogy eltiltottak ://:de azért remélem valahogy majd tudsz részeket hozni, mert én nem.birom ki a blog nélkül!! *--* szóval csak igy tovább és amilyen hamar csak lehet köviiiit:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira imadoom, hogy a komiidba mindig hosszu megjegyzesekeet velemenyeket irsz♥ akar aam;) R-tol hamarosan nagyon kezdhettek felni:D haat mar probalok javitanii es meg a lelki gondjaim is megoldodtak kicsit szoval mostanaban minden happybb:33 imadlak titeket♡

      Törlés
  10. Jajj bocsi, félre irtam már találkozott mindegyik fiuval.. csak örülök hogy megint igy mindannyian együtt voltak ^^ :D tényleg bocsi..:)

    VálaszTörlés