2013. január 13., vasárnap

5.-6. rész

Bocsánat, hogy ilyen későn hoztam, de a barátaimnak szükségük van most rám. Minden el van cseszve. De nem papolok tovább na:DD immár 14évesen érkezeek:$ muhahii:DD aki nemért:szerdán volt a szülinapom:')

Dinaa L: neemfogom:$ *muhahahaa* :DD az a lényeg :33 Háát most, hogy vegye ha már csak a hírnév miatt voltak együtt?:DD
Picur *-* :): Verekedő zsiráfook :$ :DD örülök neki:DD♥
Beri: nem utállak..gyűlöllek! Amúgyneem:DD♥
Emese Juhász: köszönöm :3!
Domcsi: köszönöm;3
Lilla Szőcs: értettem :33! elmentettem könyvjelzőnek, amint lesz szabadidőm elkezdem olvasni*-* én is annyira sajnáltaam a haját :cc 
:'DD nem fog meghalni MÉG :D:D:Ddd nyugii >< Lehet hamarosan meg lesz ;) Remélem én is, mert nem szeretnéék a bíróságon ücsörögni :c Miket nézeel?:D Igen láttam *-* Ahhoz képest, hogy mennyire szar kedvem volt, a videóklipp felvidított :33! #1Dfamilyforever♥
GigaGaga:köszönöm :)
Laura Miczák: köszönöm szépen
Bff: köszönöm, majd megnézem :)


*April*

-Mindjárt jövök, egy perc.-szólalt meg Lou és már el is tűnt. Ígéretét betartva már néhány perc múlva mellettem állt és húzott fel a kanapéról. Egy ajtóhoz sétált maga után húzva engemet.
-Tádám.-nyitotta ki az ajtót. Benéztem és egy egyszerű kis benti medence helyezkedett el. Nem volt semmi extra benne, de még is barátságos volt. Louis egyből a vízbe ugrott, majd rám nézett. Az egyik műanyag székre ledobtam magamat, levettem a gatyámat és a pólómat, majd beugrottam a már vízben "úszkáló" fiú mellé.
-Hű ez tényleg vészes.-nevettem miközben a vízben csapkodó Louist néztem.
-De legalább nem fogok elsüllyedni, ha egy félig répa-félig cápa fog kergetni a vízben.-húzta fel az orrát. Megráztam a fejemet és belekezdtem az"oktatásnak".


**

Nevetve jöttünk ki a nappaliban, azonban mikor megláttam a kanapén üldögélő 4 fiút zavartan megálltam Louis mellett. Lou értette a célzást és elkezdett bemutatni. Bár nem kellet volna, hisz már tudtam a nevüket.

A fiúkkal sokat nevetgéltünk, de amikor belépett fekete öltönyös fickó a jókedvünk elszállt.
-Szia Joe.-ugrott a férfi nyakába Niall. Mindenki csendben köszöntötte. A fiúk elmagyarázták, hogy ő a vezetőség tagja.
-Louis ne legyen olyan jó kedved.-morgott Joe.
-Ezt, hogy érted?-nézett értetlenül az előbb említett srác.
-Mi az, hogy a kérdezésünk nélkül szakítasz Eleanorral?-förmedt rá Joe Louisra. A fiú felháborodottan magyarázni kezdett.Nem tudom meddig hallgattuk ezt -de biztos jó sokáig-de mikor kezdtem megunni az asztalra csaptam és keresztbe font kezekkel felálltam.
-Ti halljátok magatokat? Idióta dolgokat vágtok egymás fejéhez aminek nincs is értelme. Lehet, hogy dühösek vagytok, de gondoljátok át mit akartok mondani! Igen Louis igaza van. A te életed, a te döntésed, de ettől függetlenül még nem kéne semmit se a fejéhez vágni szegény embernek.És maga meg ne szóljon bele szegény srác életébe. A rajongók az igai Louis William Tomlinson-t akarják látni és nem Louis szerkesztőségáltalelképzelt Tomlinson-t. És most ha megengeditek átöltözök és távozok.-mondtam és a táskámat a vállamra akasztottam, majd hazabattyogtam. Az utam egyből egy Shake bárba vezetett. Kértem egy vanília Shake-t majd az italommal a kezemben leültem egy hirdetőtábla melletti asztalhoz. Unalmamban a szívószálon keresztül buborékokat kezdtem bele fújni. Mikor már ez sem kötött le a hirdetéseket kezdtem olvasni, mikor meg akadt a szemem egy nagy feliraton amin az állt, hogy a bárba dolgozókat keresnek. Úgy döntöttem, hogy megbeszélem anyuékkal és holnap visszajövök.


Csendben sétálgattam mikor egy SMS-em érkezett. Előhúztam a telefonomat a zsebemből és olvasni kezdtem:
"Nem hallottál még arról, hogy ne szólj bele mások dolgába? Ezért büntetés jár.
-R."
Tudtam, hogy még nem kürtöli szét a történetemet, mert akkor nem lesz mivel "játszania" így nyugodtan folytattam az utamat.

**

A laptopomat az ölembe véve kezdtem a Twitteremet nézegetni. Már éppen ki akartam lépni mikor egy üzenetem érkezett. Lassan ráléptem és olvasni kezdtem. A z üzenet Louistól érkezett amiben az állt, hogy azonnal találkoznunk kell. Fogtam a telefont és a fiút kezdtem tárcsázni.
-Mi olyan fontos amit nem lehet leírni?-kérdeztem miután felvette a telefont.
-Ez most nem telefon téma.Gyere át.
-Gyere át te.-forgattam a szemeimet.
-Mond a címet.
Lediktáltam a címet, majd miután letettük a telefont kisétáltam a konyhába és csináltam magamnak teát. Félóra múlva kész lett a tea. Leültem az asztalhoz és szürcsölni kezdtem.
-Megjöttem.-lépett be kopogás nélkül az ajtón Louis.
-Kopogni luxus?
-Igen.-bólogatott.
-Kérsz teát?-kérdeztem kedvesebben.
-Köszi most nem.
-Szóval..-kezdett volna bele, de anyu éppen akkor csoszogott le a lépcsőn álmosan. Nem foglalkozva velünk töltött magának inni és vissza ment az emeletre.-Joe-nak elküldtek rólad egy hosszú történetet és egy képet..-sóhajtott.-vannak ötleteim, hogy ki "-R."


Na remélem nem haragszotok rám, de majd megpróbálok mindennap vagy minden második nap írnii.. köszönöm, hogy nem utáltatok meg (legalább is sokan nem..) és kiáltatok mellettem:') imádlak titeket ♥ iratkozzatok fel!

22 megjegyzés:

  1. navégre bazdmeg!.<3 imádlak.

    VálaszTörlés
  2. OMG szegény April :// amúgy imádom ezt a képet Louról, egyik kedvenc részem a videóból!! ^^ tetszett, hogy April így kimondta a véleményét! nagyon jóó rész!! :))
    köszii *__* jól esne legalább eggyel több olvasó:))
    MÉG xdd majd meglátjuk :D
    Hát szoktam a Vámpírnaplókat, Így jártam anyátokkal, Gossip Girl, meg most kezdtem el a 90210-t :DD
    Igen ez a videó mindig felvidít és remélem az olvasóid is!! :)) ne legyél szomorú!! :c :))
    éss hamar köviit!!! :DD xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a komiidat♥ Nekemiis:$ az a vállrázás*-* még nem volt időőm de ha lesz elolvasom:) én azok közül egyiket sem bíroom:|

      Törlés
    2. Köszii *---* én meg a blogodat :DD <3 okaa:DD amugy kàr..:/
      És hamar kövit:)) ;) ^^

      Törlés
  3. nagyon jó lett !mostmár nagyon kiváncsi vagyok ki az az R, vagyis arra, hogy Lou kire gondol ! várom a kövit ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előre leszögezem, hogy R a blog végéig keresztbe fog tenni, de hosszútávúra tervezem a blogot szóval szerintem 3 évadja lesz kb.:D

      Törlés
  4. nagyon jóó*-*
    kíváncsi vagyok ki R...remélem a következő részből kiderül :)

    VálaszTörlés
  5. En még MINDIG nem.tom ki a frac az neki meg otletei vannak ?! Amugy nagyon jó ! Ki a fene az az,, R,"?? :D *-*

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó.. egyszerűen imádom.. hamar kövit, pusz. :)

    VálaszTörlés
  8. Imádom,imádom.*-* Mondtam már,hogy imádom?! oO <3

    VálaszTörlés
  9. Válaszok
    1. elnézést csak félig tudtam megírni, de holnapra mindenképp ki teszem, most el kell mennem a géptől sorry:cc

      Törlés