2013. január 6., vasárnap

4.rész-"vigyázz nehogy bajod essen.."

Hát megint el kellett keserednem :| kaptam 8 komit és 8-an szavaztak:| napról napra kevesebb lesz a komik száma :cc kezdek elszomorodni.:oo Bocsánat, hogy tegnap nem írtam, de 7-kor ültem le a géphez 8-ig írtam a másik blogra és utána elkezdtem a telefonomhoz tokot keresni és már idegbeteg voltam. Mindenféle tok van Iphone-ra meg S3-ra de S3 Minire csak ilyen alap tokok vannak :cc Valamelyik nap mindenképp 2 részt fogok írni pótlásul! Remélem nem haragszotok rám :c  Ja és még valami: ha van blogotok akkor linkeljétek komiba*-*

Berri: Jó na:cc♥ ezek a Beri szavaak:DDD
Emese Juhász: Köszönöm:)! Majd megtudjátok :3 
Dominika Műhl: Én elmebeteg?:| te ébresztettél fel múltkor az éjszaka közepén :cc köszönöm♥
Mercii.: Sziaa:) Majd meglátjuk mit tudok kihozni ebből a történetből:Dxx
Fancsii.*: Jaj de jóó:33 Örülök, hogy a másik is tetszik :) xx
Dinaa L: Nem lesz nagy dolog az a "még valami" :DD Jujj ne legyetek már ennyire kíváncsiaak:DD végén még megkegyelmezek nektek és előbbre hozom "R." felfedését. xdd
Lilla Szőcs: Én már megnéztem a 3. évadot ami eddig fent van és nagyon jó:3 csak sajnos Hanna levágatta azt a szép hosszú haját :cc Nekem Spencer a kedvencem :Ddd♥
Nem kell félni tőlee:D Tök cuki..*halk megjegyzés:mikor le van kötözve xdd*  
Hát Lou már csak ilyen cuki:3 Csak nehogy szívrohamot kapjatok:DD♥ és köszönöm*-* És ezen kívül semmi másmilyen sorozatot nem bírok végig nézni:s 
Picur *-* :): Köszönöm♥ Bele kell ám:DD





-Mondjad már.-emeltem fel a hangomat. Hát igen elég kíváncsi típus vagyok.
-Szakítottam Eleanorral.-mondta semleges hangon.
-És nem is vagy szomorú?
-Nem.
-Te tudod.
-Délután nem akarsz átjönni?
-Azt sem tudom hol laktok.-nevettem.
-A park mellett.-magyarázott. Elmondta, hogy hova menjek, majd letettem a telefont és vissza aludtam.

**
 Az órám csörgésére keltem fel. Ránéztem, ami pontosan 8 órát mutatott. Kipattantam az ágyból és elvégeztem a reggeli teendőimet, majd magamra kaptam egy laza felszerelést és mivel úgy döntöttem, hogy felkeresem a legközelebbi uszodát egy bikinit vettem a ruháim alá. Interneten rákerestem a legközelebbi uszodára, majd miután megtaláltam elindultam. Fél órás buszozás után már az épület előtt álltam, mikor jött egy üzenetem. Előhalásztam a telefonomat és az üzenetet kezdtem olvasni.
"A kicsi April úszni indul..hmm. Csak vigyázz nehogy baj történjen. -R."
Nem törődtem vele, csak bementem, fizettem és már mentem is öltözni. Beléptem az öltöző fülkébe, bezártam magamat és elkezdtem öltözni. Mikor végeztem ki akartam nyitni az ajtót, de nem nyílt. Dörömbölni kezdtem az ajtón. Nem nyílt ki. Gondoltam majd úgy is járnak errefelé és majd észrevesznek, így leültem a padra. Csak néztem magam elé, mikor megint egy üzenetem érkezett.
"Mondtam, hogy vigyázz.. -R." 
Visszatettem a telefonomat és újra várni kezdtem. Órákkal később az egyik takarító engedett ki. Megköszöntem, felöltöztem és hazaindultam. Hazaérve egyből ettem és onnan Louishoz mentem.
-Szia April.-köszöntött a fiú egy öleléssel, majd beinvitált. Leültem a kanapéra és megvártam még ő is leül.
-Na és, hogy gondoltad, hogyan játsszuk ki?-tettem fel a kérdést.
-Könnyű lesz..Nem tud bántani minket.-nézett "okosan" rám.
-Végül is nem.-nevettem fel irónikusan.
-Ezt hogy érted?-nézett rám nagy szemekkel.
-Uszodába voltam, és épp átakartam öltözni, mikor rám zárta az ajtót.
-Biztos leskelődött.-bólogatott, mire hozzávágtam egy díszpárnát.-de ha annyira úszni akarsz akkor bent van egy medencénk, engem meg megtaníthatnál úszni.
-Nem tudsz úszni?-nevettem fel.
-De.. csak hát.. olyan fuldokló halnak látszik..
Ezen röhögő görcsöt kaptam és most én látszódtam egy haldokló halnak.

13 megjegyzés:

  1. az nem lenne gond, hogyha előrébb hoznád :DD és ne szomorodj el. ;) mi szeretjük és olvassuk a blogod. :D amúgy Lou milyen lazán vette, hogy szakítottak El-el. :D várom a kövit. :D

    VálaszTörlés
  2. Hoho xd Nagyon jó ,már beletorodtem :D tetszik kovit <3 Louis fuldoklo halkent uszik xdd

    VálaszTörlés
  3. ezen ne szomorkodj!:))nagyon nagyon jó:D

    VálaszTörlés
  4. ne keseredj el, mi nagyon szeretjük a blogodat!! :)))
    ez az én saját blogom, egy barátnőmmel írjuk:D http://givemehappiness.blogspot.hu/ kukkants be, ha van időd!! :DD
    én is elkezdtem az évadot és sajnálom Hanna hosszú haját :/
    ÁÁÁ, neeem csak bezárja az embereket az öltözőbe xDD nagyon naggyooon jó réssz volt *.* tisztára izgultam már mi lesz szegény April-lel.:)) Imádom Lou poénjait!! *___* ;) Várom már mikor mutatja be April-t a többieknek :D

    remélhetőleg nem fogunk R.-től szívrohamot kapni :D xD
    én most így egy csomó sorozatot nézek xD de szeretem őket :D
    am láttad a Kiss you videóklippet???? mondjuk biztos láttad xD szerintem isteneiii!! best video ever! egyszerűen imádom *____* :DDD
    hamar kövit:D nem tudom, hogy fogom kibírni :DD :))

    VálaszTörlés
  5. szia. nagyon nagyon jó, és imádoom. várom már a kövi részt, kérlek siess vele. :) <3

    VálaszTörlés
  6. nagyon-nagyon-nagyon jóóó:)*.*

    VálaszTörlés
  7. nagyon-nagyon-nagyon jóóó:)*.*

    VálaszTörlés
  8. Ne szomorodj el! Most már én is rendszeres olvasója leszek ennek a blogodnak IS! :D És ez elképesztően jó! Úgy ahogy a többi is!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó kérlek hozd amarr a kövit! Am itt a Blogom http://onedrect.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Szuperjó.*-* Imádom :) Egyébként itt a blogom (Anna élete, vagyis a naplója, remélem tetszik!!):
    nna-naploja-2013.blogspot.hu/

    VálaszTörlés