2013. március 27., szerda

18. rész-Fuss! +2. és a 3. díjam

Igyekezteem:) A bejegyzés Alján megtaláljátok a 2. és a 3. díjamat is:)
Igaz, nincs meg a 25 tetszik, de már rég megírtaam és már kiakartam rakni:33
Lécci szavazzatok a blogversenyen: LÁJKOLJÁTOK AZ OLDALT IS!(KATTINTSATOK A SZÖVEGRE)


Hajnali 7 órakor keltem fel riadtan. Kint már hét ágra sütött a nap. Lementem, megreggeliztem, de nem tudtam, hogy mit kezdjek magammal. Ideges voltam a tegnapi miatt. Remélem, hogy Melody minnél előbb elmegy innen. Átöltöztem bikinibe és bementem a "titkos" szobába. Beleugrottam a vízbe és csak élveztem a meleg vizet és a csendet.

Mikor vizesen felértem a szobánkba Louis a telefonomon nyomkodott valamit. Lassan fölé hajoltam és érdeklődve néztem, hogy mit csinál. Éppen a néhány évvel ezelőtti képeimet nézegette.
-Ez a kép annyira tetszik.-mutatta aranyosan felém a telefonomat, amin kócos hajjal, smink nélkül pózoltam. Ezt a képet még anya készítette..
-Borzalmas.-húztam el a számat. Meg se várva Louis válaszát bementem a fürdőbe, megszárítottam a hajamat, miközben Louis zuhanyzott. Felvettem egy magas derekú rövid gatyát és egy galaxy mintás felsőt, majd bekentem a hegeimet alapozóval. Lementem a konyhába ahol már mindenki lent volt Louison kívül. Leültem Harry mellé és a telefonomat kezdtem el nyomkodni, de a fiú azonnal felállt. Fél szemmel utána néztem. Melody győzedelmesen rám mosolygott. Úgy érzem jobban tettem volna, ha tényleg kezébe nyomom a kést.
-Nagyon fáj?-nézett Niall Melody kezére aggódóan.
-Már csak egy kicsit.-mosolygott ártatlanul, majd rám pillantott.-Aprillal biztos jóba leszünk , majd. Lehet, hogy csak ideglevezetési problémái vannak.
-Melody szedsz valami gyógyszert? Talán xanaxot? Vagy anélkül is képzelődsz.-pislogtam bájosan. Erre ő nem tudott válaszolni, lefagyott.
-Miért szednék gyógyszereket? Neked kéne szedned! Nem én vágtam a kezedbe kést!-ordított. Teljes nyugalommal kivettem az egyik konyhai szekrényből néhány tablettát és a kezébe nyomtam.
-Xanax.-suttogtam a fülébe és mosolyogva elhagytam a helységet. Esküszöm, hogy megtépem egyszer. Felmentem a telefonomért és apuval beszéltem pár sort.

**

Este már nyugodtabban mentem le a nappaliba ahol a többiek tartózkodtak.
-Ugye most nem azért jöttél, hogy megszúrj?-kérdezte Eleanor barátnője.
-Szeretnéd? Ma akció van. Egyet beszólsz kettőt kapsz.-mordultam rá.
-April!-szólt rám Louis- Nem szóltam semmit csak kedvetlenül levetődtem az ablak melletti székre és hallgatni kezdtem a társalgást. Mivel nem sok újat tudtam meg, kimentem a konyhába vizet inni, de akkor jött ki utánam Mel is. Engedett magának vizet. A felét megitta, de a másik felét vissza akarta önteni a csapba, viszont "teljesen véletlenül" a lábamra öntötte, ezzel lemosva a hegeket takaró alapozót.
-Ajánlom neked a szemészetet.-mondtam nyugodt hangnemben.
-Neked meg a pszchiológust.-mutatott a lábamra.
-Köszönöm.-pukedliztem és kisétáltam a többiekhez.
-Az ott mi a lábadon?-mutatott az előbb említett testrészemre Zayn, miután visszaültem a helyemre.
-Bőr.
-Meg háj.-vágta rá Mel.
-Tudod az emberek akkor kritizálnak másokat, ha nincsenek megelégedve magukkal.-kacsintottam.
-Én tökéletes vagyok, de viszont téged még anyád sem szeret. Niallék egy napja ismernek, de mégis nekem adtak igazat és nem neked!-erre a mondatra összeszorított szemekkel kaptam a tekintetemet a "ribancra".
-Fuss!-csak ennyit tudtam kipréselni az összeszorított fogaim közt. A lány nem mozdult csak mosolyogva nézett rám. Ezzel sem foglalkozva felugrottam és a csaj felé eredtem. Mel azonnal felugrott és hátrálni kezdett. Louis egyből kapcsolt. Hátulról lefogott és próbált megnyugtatni, de én csak kapálóztam.
-Most tényleg túl mentél a célon.-vetette oda neki Liam.
-A családomat hagyd ki ebből!-ordítottam rá.
Végül a többieknek sikerült lenyugtatniuk. Nehezen.


**

Mindenki a szobájában pihent, vagyis Zaynék nem hiszem. Ha értitek mire gondolok. Mivel a nagy melegben megszomjaztam, ezért lementem inni a konyhába. Amikor beléptem a meglepődöttség ült ki az arcomra. Eleanor éppen telefonált fehér arccal. Halk mozdulatokkal megnyitottam a csapot és engedtem magamnak hideg vizet, majd gyors léptekkel elhagytam a konyhát és a nappaliban álldogáló kanapéra ültem. El percekkel később csatlakozott sápadt arccal.
-Történt valami?-simítottam végig a karján.
-Nem, nem történt semmi.-adott egy bizonytalan választ, amiből le tudtam venni, hogy nem mond igazat. Hiába nyaggatnám úgyse mondaná el és nem szeretném rá erőltetni.
-Értem.-válaszoltam megadóan.
-Sajnálom Melody viselkedését. Sose volt ilyen.
-Majd megbékélünk egymással.-bólogattam. Eleanorral több mint 2 órát beszélgettünk, este a többiek is csatlakoztak hozzánk.
-April nagyon sajnálom. Nem volt jó napom. Remélem nem haragszol.-szólalt meg hirtelen Melody.
-Sajnálom, hogy én is undok voltam.-enyhültem meg. A többiek mosolyogva figyeltek minket. Niall a kezét a szeméhez emelte és úgy csinált mintha könnyezne, ami mellé hüppögött. A zsebemben helyét lelő telefonom rezegni kezdett.
"Az élet ad, majd elvesz.. 
-R" (Ez a mondat a blog egyik fő "mottója"! Később még fontos lesz!!)

**

Este a többiek elmentek úszni, de én inkább itthon maradtam. Már egy órája elmentek, de én a kanapén össze-vissza fekve kínlódok. Fél órát kínlódtam még a kanapén egy idióta sorozatot nézve, mikor csengettek. Azonnal felpattantam és ajtót nyitottam, amin Louis viharzott be. Ahogy belépett a falnak döntött  és a szenvedélyesen megcsókolt. A lábával belökte az ajtót és a nyakamat kezdte szívni, majd a toppom ujját lehúzta a jobb vállamról és elkezdte végig csókolni. Felvitt a szobánkba, ahol egyből lehámoztuk egymásról a ruhákat, majd az ágyra döntött és lágyan megcsókolt.


Na és akkor ennyi:33 Erre kérek jó sok komit és tetszikeet:D Kérlek titeket szavazzatok a blogomra*virtuális boci szemek* Köszönteem:D és akkor a díj:


A 2. Boginak (újraa:D) és a 3. Grétának köszönheteem:3 a kérdésekre nem válaszolnék, mert már egyszer válaszoltam rájuk:D

18 megjegyzés:

  1. hmm hmm hmm:D nagyon jóóó:D egyre izgalmasabb egyre jobb:$

    VálaszTörlés
  2. nagyon ügyes vagy csak így tovább!! :) gyorsan köviit!! :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. "Mindenki a szobájában pihent, vagyis Zaynék nem hiszem. Ha értitek mire gondolok."
    Fruzsi! Directionerek vagyunk.. Ha azt mondanád, hogy: "a szobában.." akkor is először rossz dolgokra gondolnánk:D
    Nagyon nagyon jó lett, mint mindig! Várjuk a következő részt, ami az utolsó sorokból következtetve meglehetősen perverz lesz:D <33

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Most ha azzal kezdem,hogy ez a kedvenc blogom,akkor sablonos lesz(de amúgy a kedvencem). Amikor Fruzsi felvetette az ötletet,hogy ír egy ilyen történetet,én már tudtam,hogy csodálatos lesz! De most,hogy olvasom,most tudom,hogy más nem is lenne rá alkalmasabb rá,hogy megírja ezt,mint Fruzsi. Sok dolgot még én sem tudok Róla(!),de pont ezért imádom. Na de nem ezt akarom leírni. A blogról annyit,hogy tökéletes fejléc,tökéletes háttér,tökéletes modulok,tökéletes betűk. A történet? Izgalmas,fordulatos,nem sablonos,de egyben romantikus.
    Szóval csak két dolgot tudok mondani: 1. Köszönöm Fruzsi,hogy megírod ezt Nekünk!
    2. ABBA NE MERD HAGYNI! (gondolj a csontribancra,aki feldugja magának a csontjait.) :D:D<3 #bff

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre csak annyit tudok mondani, hogy:IMÁDLAK!♥

      Törlés
  7. Fruzsi! Nem tudom, hogy hol kezdjem! Na, jó amit én most írni szeretnék az kész regény lenne, úgyhogy megpróbálom lerövidíteni: imádunk, de komolyan! én személy szerint imádlak! Már - már lehet azt mondani hogy rajongód vagyok! :D Rengeteg blogot láttam már életemben, de ez az egyik legjobb, legrendezettebb,és legjobb történetű oldal! Tőlem kapsz egy HATALMAS elismerést amiért ezt csinálod! Mármint az iskola és egy oldal /amit te magad csinálsz/ nem könnyű! Én tudom nagyon jól! És az sem könnyű, hogy az olvasók / nem szidok senkit!!/ folyamatosan kérdezgetik hogy mikor lesz új rész és ez egy kicsit nyomasztó lehet, hogy megpróbálod /szerintem :)/ hozni az új részt, de mikor látod hogy kevesen kommenteltek, vagy lájkoltak. Nagyonnagy elismerésem hogy ezt te megcsinálod! Csak gratulálni tudok! :D Mint már említettem: imádlak! :D Sok embernek ajánlottam ezt az oldalt! Másnap meg jöttek azzal, hogy mennyire imádják ezt a blogot!Tudom, kicsit nyálasra sikerült, de szerintem megfelel!:) :) És így harmadszorra: imádlak :D!! Szeretünk: szerintem az összes olvasó ezt mondja!! Na, és ami a legdurvább, hogy ezt a szöveget én még lerövidítettem! Úristen, belegondoltam, mi lett volna ha nem rövidítek? :DD Negyedszerre: IMÁDLAAK <3 Csak így tovább! Puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uristssn:') Nagyon koszonom♥ olyan jo, hogy ilyen olvasoim vannak^^ orulok neki, hogy a blogommal oromet szerezhetek nektek:) kajak kikonnyeztem:') koszonom, hogy szavztal, hogy olvasol, hogy kivaeod a reszeket:) mindent koszonook♥ ti vagytok a legcsodalatosabb olvasook♥!!

      Törlés
  8. Jajj majdnem elfelejtettem: szavaztam a blogodra! <3 Imádlak :D

    VálaszTörlés
  9. Imádom a történetedet!!!! Egyszerűen nagyszerű!!! Ahogy megfogalmazod hogy mindenki megértse!! :D Ráadásul még figyelni is kell h a fejléc is passzoljon a történethez!! Én nem értem hogy hogy pattannak ki ilyen történetek valakinek is a fejéből!!! És akkor még hogy mi lesz a folytatásban, hogy ne legyen tömegblog, megfogalmazni!!! Ez...ez..ez..erre nincs jó szó csak az hogy FANTASZTIKUS!!! És az is hogy tuti hogy tetszen az olvasóidnak, hogy hozd időben a részeket(ami persze nem baj ha késik mert megéri erre várni)!!!! Ha abba mered hagyni az írást akkor komolyan mondom megkereslek és jól agyoncsikizlek!!! xĐĐ Na jó szóval a lényeg h fantasztikus amit itt művelsz!! *-* :$ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úú köszönööm*-* Talán azért tudok ilyen történeteket írni, mert nagyon sok mindenen keresztül mentem, és az érzéseimet írom le.. de aztán kitudja:3 Tudjátok mi fantasztikusabb? HOGY ILYEN OLVASÓIM VANNAK♥♥!

      Törlés
  10. Nagyon IMÁDOM a blogod!!:)A részek egyre izgalmasabbak és már alig tudom kivárni a kövi részt..!!:)Csak most találtam meg az oldalad, de máris ez a kedvencem!!:)Nagyon nagy elismerésem neked, hogy ilyen történeteket tudsz írni!!Remélem minél hamarabb hozod a következőt..nagyon kíváncsi vagyok!:P És még jó sokáig írd ezt a blogot, mert eszméletlenül jó!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez nagyon megható volt:')♥ köszönöm:)

      Törlés
  11. Mikor lesz már a kövii?:DDDD

    VálaszTörlés