2013. március 23., szombat

17.rész-Karma, ribanc!

Lehet néhányan észrevettétek, hogy a blog külseje változott, és kissé sötét lett. Ebből gondolhattatok arra, hogy a mostani részek nem lesznek valami vidámak. Sajnálom, ez nem lesz tömeg blog:) aki olvasta az előző blogomat az tudja, hogy annak tragikus vége lett, de ennek most nem lesz:) Na minek is dumálok itt?:D Ja és sajnálom, hogy későn hoztam, de erről nem szeretnék nyilatkozni, mert az oka nem publikus:)





A monológom végén egyből Niall szobájába mentem, aki még nagyban aludt. Végig simogattam a hátát, majd lementem a nappaliban ahol lent ült a társaság, de két barna hajú lány is ott volt köztük.
-Szia Eleanor vagyok, Louis volt barátnője.-Ölelt át a magas barna hajú lány.
-Szia én Melody, Eleanor barátnője.-mosolygott kedvesen.
-April, Louis..-kezdtem bele, de nem tudtam, hogy mit mondjak.
-April a barátnőm.-mondta Louis mosolyogva. Megragadta a kezemet és az ölébe húzott.
-Igazából Eleanor és Melody azért van itt, mert nincs szállásuk néhány napig úgy, hogy addig nálunk lesznek ha nem baj.-világosított fel minket Harry.
-Engem nem zavar.-mosolyogtam. A többiek is beleegyeztek, majd Eleanorral kettesben maradtunk és beszélgetni kezdtünk. Egész kedves lánynak látszik.

**

-Menjünk le a partra.-nézett kiskutya szemekkel Harry.
-Menjetek csak én itt maradok Niallerrel.-mosolyogtam feléjük kedvesen. Nagy nehezen a többiek is beleegyeztek. Míg a többiek készülődtek én addig Niallnak csináltam kaját, egy tálcára raktam, mellé a gyógyszereket és a narancslevét, majd felmentem hozzá. Egy ajtó csapódást hallottam, ami azt jelenti, hogy a többiek elmentek. Niallt lassan keltegetni kezdtem, aki kómás fejjel kelt fel. Elé tettem a tálcát és bebújtam mellé az ágyba.
-Köszönöm.-mosolygott rám és enni kezdett, majd bevette a gyógyszerét is. Percek múlva már csak azt vettem észre, hogy Niall a mosdó felé szalad. Pár perc múlva fáradtan tért vissza. Ez egyetlen egy órában kb. ötször játszódott le. Mikor a fiú sikeresen elaludt fogtam magamat és a partra mentem a többiekhez, mivel nem vittek magukkal telefont. Viszont mikor a parthoz értem legszívesebben visszafordultam volna. Melody éppen Louissal beszélgetett, bájosan mosolyogva, miközben a haját csavargatta és a szempilláit rebegtette, de szerencsére a fiú nem is figyelt a lányra. Melody hátra dobta a vizes haját, majd kihívóan mosolyogva rám nézett. Ahogy észrevett Lou felém indult. Vizes kezével végig simított a kezemen, majd egy lágy csókot nyomott az ajkamra. Kihívtam a többieket is és elmagyaráztam nekik, hogy mi a helyzet. Liam azt javasolta, hogy vigyük el a közeli kórházba.

**

-Az úrnak gyomormosásra van szüksége.-jött ki az orvos a kórteremből, miután alaposan megvizsgálták Niallert.-Akár még ma is elvégezhetjük, ha szeretnék.-pillantott fel a szemüvege alól az orvos. A többiekkel összenéztünk, majd egyszerre bólintottunk. Megvártuk még az orvos elvégzi a műveletet, majd haza mentünk. Az ír manónkat holnap este engedik ki, így közösen megyünk el érte. Hazaérve szinte mindenki egyből az ágyba dőlt és elaludt.

Reggel arra keltem, hogy Louis a hajammal játszik. Lassan nyitottam ki a szememet, amire Louis egyből elmosolyodott. Én is követtem a példáját. Kicsikét felültem, majd Lou feje mellett két oldalt megtámasztottam magamat a könyökömmel, és hosszasan megcsókoltam. Mosolyogva kilibbentem az ágyból és a fürdőbe vettem az irányt. Lezuhanyoztam és lementem reggelizni. Meglepetésemre nem volt senki sem a házban Louison és rajtam kívül. A hűtőn egy cetlit találtam.
"Elmentünk vásárolni, meglátogatni Niallt. Olyan aranyosan aludtatok, nem volt szívünk felkelteni titeket. Este Niallerrel jövünk haza. Használjátok ki a mai napot, de aztán vigyázzatok. Nem akarunk kereszt szülők lenni.
-Perrie xoxo"
Mosolyogva az asztalra csúsztattam a kis fecnit és a hűtőbe kezdtem kutatni valami kaja után. Éppen az Oreos kekszért nyúltam, mikor két kéz simult a derekamra. Kivettem a kekszet és szembe fordultam a már felöltözött Louissal. Kikapta a kezemből a kekszet és elkezdte rágcsálni. Kikaptam a kezéből és elfutottam, de végül ő győzött. Felkapott és a kanapéra ült velem, majd egymást kezdtük el etetni, amin néha nagyokat röhögtünk.

**
-Mit csináljunk ma?-kínlódott Louis a kanapén még én a pulton tömtem magamba a kekszet.-Bár van egy ötletem.-nézett rám kajánul.
-Kezdek félni.
-Menj fel és öltözz át bikinibe.-parancsolt rám.
Pár perc múlva már egy fekete bikiniben álltam Louis mellett akin fürdőgatya volt. A lábamon már csak hegek virítottak, amire egyáltalán nem voltam büszke. Egy eddig számomra "láthatatlan" ajtóhoz vezetett, amiről én azt hittem,. hogy kamra, majd beléptünk rajta. A szemem elé egy nagy medence tárult. Louival egyből kézen fogva beleugrottunk a medencébe. Louis mosolyogva közelebb jött és lassan csókolni kezdett. A kezemet a nyaka köré tekertem és a lábaimat a derekára fontam. A kezeit a fenekemre csúsztatta és egyre vadabbul kezdett csókolni. Mosolyogva eltoltam magamtól és úsztam egy kört.

**

Este Niallal megjöttek a többiek. Melodyval lent készítettük a vacsorát, mikor felsikított és a kezét kezdte el szorongatni, amiből a vér csorgott.
-Te teljesen hülye vagy?-rivallt rám a csaj.
-Miért lennék az?-néztem rá értetlenül.
-Meglökted a kezemet. Direkt csináltad!-ordított továbbra is. Ez a csaj hülye. A nagy kiabálásra a többiek is bejöttek.
-Mi történt?-lépett előbbre Zayn.
-A kezembe vágta a kést.-ordított Melody.
-Valószínű.-forgattam a szemeimet miközben kötést vettem elő az egyik fiókból.
-Nem hinném.-húzta el a száját Eleanor.
-Szerinted olyan hülye vagyok, hogy belevágok egy kést a kezembe?-ordított tovább.
-Igen.-vágtam rá, mire a többiek rosszallóan rám néztek.
-Van benne valami.-hajtotta le a fejét Niall.-sajnálom, de én Melodynak hiszek.-motyogta Niall, majd Harry is egyetértően bólintott. Erre eltátottam a számat.
-Komolyan Niall?-csaptam a pultra. Melody győzedelmesen mosolygott, mikor csak én figyeltem rá. Idegesen felviharoztam és befeküdtem az ágyba.
A telefonom rezegni kezdett. A telefonomhoz nyúltam és olvasni kezdtem az üzenetet:
"Karma ribanc.
 -R"
-Én hiszek neked.-jött be Louis, majd végigsimított az arcomon és megcsókolt.

Következő részt most tényleg megpróbálom hamarosan hozni :*!

12 megjegyzés: