2013. február 23., szombat

14.rész-tiltott gyümölcs?

Bocsánat, hogy megint késtem, de eléggé szarnapjaim vannak:) hétfőn sikeresen összevesztem a barátommal, kedden agyrázkódásom volt, szerdán este szarul voltam, csütörtökön megint egy veszekedés, pénteken meg elmentünk vásárolni a barátnőmmel és későn értünk haza. Ennél jobb hetem nem is lehetne. Nagy örömmel jelentem be, hogy az egészségi állapotom egyenlő a nullával, szóval nem tudom, hogy mikor tudom a részeket hozni, de mindenképpen megpróbálok egy héten kettőt hozni legalább! Bocsánat.


-Louis..-néztem a fiúra ijedten.-ugye azon a videón nem látszódik az arcunk?
-De.-állt meg üveges tekintettel. A fiúk értetlenül kapkodták a fejüket össze vissza.
-Milyen videó?-állt elénk Zayn és kérdően nézett ránk.
-Csak nem?-öltött egy perverz vigyort Harry. A vállába bokszoltam és Lout magammal húzva beálltam egy árnyékos fa alá.
-Ha az a videó nyilvánosságra kerül, akkor végünk van.-temettem az arcomat a tenyerembe.
-Megoldjuk.-húzta ki magát Louis hősiesen. Megráztam a fejemet és folytattuk a többiekkel a hurcolkodást.

**

-Mit csináljunk?-terültem el a nappaliban elhelyezkedő kanapén.
-Felelsz vagy mersz?-hozta fel az ötletet Liam.
-De legyenek szabályok. Ha nem válaszolsz akkor vagy vetkőzöl vagy iszol.-tette le az alkoholos üvegeket Harry.

Kicsit ittasan-Liam kivételével-, fehérneműben/alsónadrágban fetrengtünk a földön, mikor az üveg szája felém fordult.
-Felelsz vagy mersz?-fordult felém Zayn.
-Merek.-ültem fel. A fiú egy alkoholos filcet nyomott a kezembe és a fülembe súgta a feladatot. Bólintottam egyet és átmásztam Niall ölébe. Ráültem a csípőjére és idióta feliratokat kezdtem gyártani a hasára. Mikor végeztem leakartam szállni, de Niall visszarántott és megcsókolt. Mikor elszabadultunk egymástól visszaültem a helyemre. Louis ökölbe szorított kézzel nézett rám, majd percek múlva távozott.

**

Reggel a pulton(?) keltem iszonyatos fejfájással. Egy fájdalom csillapító pirulát halásztam elő, lassan lenyeltem vízzel és elmentem lezuhanyozni. Ahogy végeztem a már időközben felkelt Liammel felkeltettük a társaságot. Louissal egész végig rettegve ültük végig a délelőttöt a kép miatt. Ebéd után Niall azzal az ötlettel állt elő, hogy menjünk le a tengerpartra.


**

Niallal éppen beszélgettünk, amit Louis nem nézett jó szemmel. Ezt figyelembe véve Niallt arrébb húztam, egy kőhöz, amit fák takartak. Éppen valamit nagyon magyarázott, míg én a földet bámultam, mikor hirtelen elhallgatott. Szóltunk a többieknek is és úszkálni kezdtünk a langyos, tiszta vízben.

Este felé kikászálódtam és a ruháimhoz mentem, mikor még a többiek nagyban lubickoltak. A cuccaim alól előhúztam a törölközőmet és becsavartam magamat. Az egyik sziklának dőlve néztem a többieket, mikor Niall közeledő alakját fedeztem fel. Ő is hasonlóan cselekedett mint én öt perccel ezelőtt, majd szembe fordult velem és beszélgetni kezdtünk. Öt perc múlva közelebb lépett, gyengén a falnak nyomott és lágyan megcsókolt. Percek múlva a telefonom rezgésére váltunk el. Lassan kivettem a nadrágom zsebéből és olvasni kezdtem az üzenetet.
"Megijedtetek. A videót nem tettem közzé, csak szeretek másokkal játszani. De most, hogy már van egy képem rólad és a szösziről.. -R"
Az üzenetbe még volt egy link csatolva. Rámentem és egy hosszas cikk volt írva rólam és Niallról. A cikk végére csatolták a képet.


Sajnálom, hogy olyan lett amilyen, de. Áhh mindegy nem terhellek titeket ezzel:d Remélem tetszett:D



15 megjegyzés: