2013. február 9., szombat

11.rész-ugye nem?

Ééés megint itt vagyook:D mostanában egyre kevesebben nézik az oldalt.:| ez azért van, mert nem tudtam hetekig hozni a részt vagy ennyire romlott a blog?:| Na mindegy.. nem húzom az időtöket! Remélem ez alatt a bejegyzés alatt több komi lesz..:s




**

Reggel Louis karjaiban keltem fel, taknyos zsepikkel körülvéve.(?) Lassan felültem és a fürdőbe mentem. A hajamat meg csináltam normálisan, ami bevallom elég jól sikerült. Felvettem egy kicsit csinosabb ruha összeállítást, és felkeltettem Louist. Lassan felült, körbenézett és vissza feküdt az ágyba. Egy halk nevetéssel nyugtáztam, és próbáltam kihúzni az ágyból. Végül 10 perc után sikeresen ki kelt.
-Gyere el velem a fiúkhoz.-könyörgött.
-Nem akarok zavarni.-mosolyogtam rá kedvesen.
-Sose zavarsz.-hajolt közelebb.
-Én is ezt mondanám.-néztem rá ravaszul. Louis nemes egyszerűséggel eldöntött az ágyon és felém hajolt. A homlokát az enyémnek döntötte és elmosolyodott. Az ajkaival végig járta a nyakamat, majd csókokkal hintette be. Az ajkai vészesen közeledtek a szám felé, de hirtelen megcsörrent a fiú telefonja. Sóhajtott egyet és felvette a készüléket. Valamit nagyon magyarázott a telefon túloldalán lévő személynek, de nem nagyon figyeltem rá, inkább igazítottam a hajamon egy kicsit. Mire kiléptem, már Louis várakozóan állt az ajtóban.
-Akkor jössz?
-Megyek.-mosolyogtam. Aputól elköszöntünk és elindultunk Lou kocsijával. Negyed óra múlva már Perrie karjai között voltam a Direction házba. Hát igen. Perrie elég gyorsan befogadott és eléggé egy húron pendültünk.
-Holnap milyen nap lesz?-kérdezte Hazza.
-Február 1.-rántott vállat Zayn. Perrievel egymásra néztünk és nevetni kezdtünk, mivel mi tudtuk, hogy mire megy ki a "játék".
-És mi lesz holnap?-célozgatott tovább a göndörke.
-Péntek.-válaszolt Louis komoly fejjel. Harry csalódott arca mindent megért.
-Ne kínozzátok már szegény srácot.-röhögött a hasát fogó Niall. Már kezdtem félni, hogy vesz-e levegőt.
-Holnap este lesz egy "meglepetés" bulid. Bár már lelőttük a poént.-mosolygott Liam.
-És kik vannak meghívva?-nézett kutya szemekkel Harry.
-Kiket szeretnél?-kérdezett vissza Louis és egy lapot vett elő. Harry sorolni kezdte a neveket amiben Pezz és az én nevem is szerepelt.
-És milyen ruhában kell lenni?-kérdeztem.
-Mármint?-kérdezett vissza Harold.
-Báli ruhába-amit erősen kétlek-mini ruhába vagy utcaiba?
-Mini ruha.-csillant fel a fiú szeme.
-Ne.-mondtuk Perrievel szinte egy emberként.
-Hé csak egyszer van szülinapom az évben.-érvelt a srác.
-Legyen.egyeztünk bele.
-Akkor holnap délelőtt indulás vásárolni.-kacsintott Pezz.

Este Perrievel együtt haza indultunk, majd a parknál elváltunk, telefonszámot cseréltünk és lediktáltam a címünket.

**

Reggel gyorsan összekészülődtem meg sem nézve mit veszek fel. Bár a végeredmény eléggé tetszett. Lementem enni, fogtam a pénztárcámat, egy kis táskát és a tv elé ültem mivel még volt időm. Fél óra múlva, a megbeszélt idő pontban csengettek. Összeszedtem a cuccaimat és mosolyogva kiléptem Pezzhez. Beszálltunk a kocsiba és az egyik közeli plázához mentünk. A bevásárlóközpontban. Perrienek találtunk egy zöld, mellrésznél fekete csipkével borított térdig érő ruhát, míg nekem egy sárga, neon színű, középen cipzáros, pánt nélküli , combközépig érő ruhát. Elég bevállalós, de még is csak Hazza születésnapja van. Délbe megebédeltünk a Nando's-ba és átmentünk Perrie-hez készülődni. Még a lány a fürdőszobájában öltözött nekem egy SMS-em érkezett.
"Már el is felejtettél? Hmm. A mai este után azt hiszem soha többet nem fogsz elfelejteni. 
-R."
Kicsit féltem, de próbáltam nem ezzel foglalkozni és inkább elkezdtem kisminkelni magamat. A hajamba Perrie segítségével lágy hullámokat varázsoltunk, és a ruhámat is felvettem, majd a hozzá illő sárga magassarkút is. Pezz is felöltözött és együtt a tükör elé álltunk.
-Mint valami kurvák útszéli nénik.-kuncogott. Én is nevetni kezdtem.

**

Este elég sok pia volt, amit ki is használtunk. Én Louis, Perrie és Zayn társaságát élvezhettem. Mikor már eleget ittunk beálltunk táncolni. Persze én Louissal "táncoltam" ha azt annak lehetett venni. Igazából csak ugráltunk mint egy idióták vagy vonaglottunk. Valószínűleg, ha valaki ezt láthatta akkor röhögő görcsöt kapott volna. Louissal egyre inkább kikerültünk a többiek közül és már a falnál smároltunk, önkívületi állapotban. Felhúzott az egyik szobába, becsúkta az ajtót és neki döntött. Erősen szívni kezdte a nyakamat, míg én a pólóját téptem le róla. Lehúzta a ruhám cipzárját, ami másodpercek múlva már a lábamnál landolt. Kiléptem a cipőmből és Louist erőszakosan az ágyra löktem. A csípőjén ülve a hasát kezdtem simogatni, miközben a  nyelveink dominanciáért küzdöttek.

**

Reggel arra keltem, hogy valaki az oldalamon simít végig, gyorsan felültem és észrevettem, hogy a fehérneműn kívül semmi sincs rajtam. Gyorsan magamra kaptam ez első kezembe akadó pólót és magamra kaptam, majd felültem. Idegesen pásztáztam a mellettem fekvő fiút, aki nem más mint Louis volt. 
-Ugye nem.-túrtam bele idegesen a kócos hajamba.



Remélem ennek a résznek nagyobb sikere lett..

21 megjegyzés:

  1. Nagyon jó:)))<3 gyorsan kövit:))

    VálaszTörlés
  2. kedvenc blog:)) kövit nagyon de nagyon gyorsan<3

    VálaszTörlés
  3. na végre volt közöttük valami:Pez a kedvenc blogom:)hozd gyorsan a kövit!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Imádom! :D *-* Kövit gyorsan! :)) *-*

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszett! még ilyet! :))^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahahhaa:DD ugylátszik tetszenek nektek ezek a perverz momentek:$ lesznek még ilyenek:D

      Törlés
  6. megjötteem!:)<3 fenomenális.<3

    VálaszTörlés
  7. Annyira imádom a blogod.! : DD Nagyon tetszett ez a rész is úgy mint a többi is. : ))

    VálaszTörlés
  8. Lesz folytatás? *.* Imádom ezt a blogot ;)

    VálaszTörlés