2013. április 4., csütörtök

19.rész-A vihar előtti csend..

Megint nincs meg se a komi, se a szavazás, de azért megírtam.. Boldog húsvétot utólag is. Már jöhetne azért a jó idő nem?:S A KÖVETKEZŐ RÉSZRE VISZONT MEGFOGOM VÁRNI A 25 PIPÁT ÉS A 8 3-4 SOROS VÉLEMÉNYES KOMIT!
Igazából nagyon nagy idegbe vagyok úgyhogy nem tudom milyen lesz. Ti, hogy vagytok az internetes rendeléssel? Nem nem az Ebayról beszélek. Vateráról van szó. 8 nap volt írva, de még mindig nincs itt. Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből mi a faszom tart eddig? Gyalog hozzák?._. Egy nap alatt elmegyek érte kocsival. Köszi posta (Y) Jó nem untatlak titeket ezzel.
Amúgy észrevettétek az új fejlécet?:D Nem a legjobb, de ez volt az első próbálkozásom Photoshoppal. Tetszik nektek?:3



Louis már éppen szabadult volna meg a melltartómtól mikor kuncogva eltoltam magamtól és gyors léptekkel felkapkodtam a ruháimat. Értetlenül nézett rám, de én csak nevetgélve magamra vettem az imént ledobált cuccaimat. Mosolyogva mivel a többiek is megérkeztek. Harry lelkesen mesélt a gyerekkoráról Melodynak. A lányon látszott a tettetett mosoly, majd mikor Harry abbahagyta és másfelé nézett észrevétlenűl sóhajtott és megforgatta a szemét. Ezzel a csajjal valami nincs rendben. Leültem közéjük és a telefonomon megnyitottam a böngészőt, majd a közösségi portált és beírtam Melody teljes nevét. Eközben hallgattam a többiek jóízű nevetését. A sok találat közül kikerestem az ismerős profilképű lányt és az adatlapjára mentem. A képeit végigpörgetve elszörnyülködtem. Nagyjából mindegyik képe buliba készült, kicsit sem visszafogott ruhában. Szörnyű. Amikor már felnéztem csak Zayn és Perrie romantikázott mellettem, így inkább felmentem az emeletre Loui-hoz, aki vigyorogva telefonált. Elfeküdtem az ágyon és mosolyogva figyeltem.
-Ki volt az?-kérdeztem tőle miután letette a készüléket.
-Az anyukám és a tesóim-mondta boldogan.-szeretnék, ha valamelyik héten elmennénk hozzájuk és bemutatnálak neki.-simított végig a hajamon és mellém feküdt. Szorosan hozzá bújtam és a fejemet a nyakába fúrtam.
-És mi lesz ha nem felelek meg nekik eléggé?-komolyodtam el. Lou kicsit eltolt magától és a szemembe nézett.
-Ezt komolyan gondoltad?-húzta fel a szemöldökét.-Imádni fognak-vigyorgott és egy rövid csókot adott az ajkamra.

**

Este a többiek eldöntötték, hogy menjünk le Hawaii "központjához" ahol hangulatos éttermek, játéktermek, bárak helyezkednek el. Mivel nem tudtam mit vegyek fel ezért mindenkihez bekopogtam tanácsért, de senkinek sem volt rám ideje. Harry volt az utolsó lehetőségem, bár ő nem hisz nekem Melodyval kapcsolatban.. Félénken bekopogtam, mire Hazz nagy mosollyal tárta ki nekem az ajtót egy szál boxerben. Nem mondom, hogy nem tetszett a látvány, de azért Louis hasáért jobban oda vagyok.
-Miben segíthetek a kis hölgynek?-pukedlizett egyet vigyorogva.
-Nem tudom mit vegyek fel.-válaszoltam egy kicsikét jobb kedvűen
-Hmm ebben tudok segíteni.
Gyorsan magára kapott egy gatyát, egy inget és a szobámba csattogott. A szekrényembe kutatni kezdett, majd 5 perc múlva kihúzott néhány ruhadarabot és a fürdőszobába lökdösött. Később már felöltözve tértem ki Harryhez és Louishoz.
-Úgy érzem jó munkát végeztem.-elfojtott egy önelégült vigyort és a kezeit összedörzsölve kiment.
-Olyan vagy, mint Harry, csak lányba.-jött közelebb Louis és az arcomra tette a kezét. Mikor már válaszra nyitottam a számat, az egyik kezével átfonta a derekam és lassan megcsókolt. A kezeimet a nyaka köré fontam és egy laza rántással közelebb vontam magamhoz. Az egyik kezemmel a hajába túrtam, majd percekkel később levegő hiány miatt váltunk el egymástól. Hátat fordítottam neki, majd a fürdőszobába mentem. Félúton még mosolyogva Loura néztem. A fürdőszobába begöndörítettem a hajamat és egy alapsminket vittem fel.

**

A rádióból hangulatos zene szólt, amit a hullámok lágy hangja fűszerezett meg, meg persze Melody vihogása.. Kezd nagyon irritálni, már a lélegzetvétele is. Ha értitek.
-Felelsz vagy merszezzünk!-kiáltott fel Harry. Egy bólintással mindenki beleegyezett.
-Én kezdek.-kiáltott fel Nialler.-Louis felelsz vagy mersz?-mosolygott idiótán az előbb említett fiúra.
-Merek.-húzta ki magát.
-Menj és táncolj a villanyoszloppal.-mutatott oldalra. Louis az oszlop elé sétált, végig mérte, majd elkezdett Gangnam Stylet táncolni, miközben énekelt. Mi már szinte a földön röhögtünk, míg Niall fulladozva videózta, majd felrakta Twitterre. Louis vissza vonszolta magát, míg Zayn és Perrie hozott néhány hűsítő koktélt.
A játékot folytatva iszogattuk a hűsítő italunkat. Kezdtem megunni Mel idétlen vihogását így inkább elmentem a közeli partra sétálni. A lábammal a köveket kezdtem rugdosni. A meleg homok lágyan simogatta a talpamat, és néhányszor a víz is elérte a lábamat. Éppen megakartam fordulni, mikor két kéz simított végig az oldalamon. Lassan megfordultam és az "ismeretlen" szemébe néztem. Lábujjhegyre álltam, a két kezemet a vállára helyeztem és lassan közelebb hajoltam hozzá. A csókunkba belemosolygott és egyre közelebb húzott magához.
-Miért jöttél el?-döntötte az enyémnek a homlokát.
-Idegesített Melody.-forgattam a szemeimet.
-Azt hittem minden rendben van már.-vágott értetlen fejet.
-Téged nem irritál?-húztam fel a szemöldökömet.
-De.-nevetett fel. Elmosolyodtam és a kezemet végig simítottam a mellkasán, mire ő erősebben szorított magához, ha ez lehetséges. Elmosolyodtam és a nyakát puha csókokkal hintettem be, mire ő nemes egyszerűséggel a nyakamba harapott. Louis kezét kicsit megszorítottam a hirtelen mozdulattal.
-Amúgy mióta is vagyok a barátnőd?-vigyor.
-Én eldöntöttem magamban.-kacsintott rám.-Komolyra véve a szót.-húzta ki magát-April Kimpton lennél a barátnőm?-mondta el egy levegővétel nélkül, miután megköszörülte a torkát. Nem válaszoltam rá, csak megcsókoltam és visszahúztam a többiekhez.
-Mi elmentünk haza, majd gyertek.-intettem le őket. A többiek húzását még hallottuk, majd gyors léptekkel visszaindultunk a szállásunkra. Lezuhanyoztunk egymás után, majd fáradtan az ágyba dőltünk. A telefonom rezegni kezdett és én egyből rákaptam a tekintetemet.
"A vihar előtti csend.. 
-R"

Sajnálom, hogy ez megint ilyen lett, de tudjátok van az az érzés, mikor tudod, hogy mit akarsz, de addig kell még egy két rész, hogy megtudd azt a részt írni:| utálom ezt. Megígérem a következő rész izgalmas lesz! Következő rész: 23 PIPA ÉS 8 HOSSZÚ KOMI!!





12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hol is kezdjem...Ja megvan ^^ Nekem nagyon tetszik és így az elmondottak alapján engem is kezd idegesíteni Melody. De komolyan olyan mintha itt vihogna mellettem. xD. Na mind egy. Annyit sem árulsz el, hogy ez az -R fiú-e vagy lány? :$ És igen teljesen megértem amit utólag írtál:''de tudjátok van az az érzés, mikor tudod, hogy mit akarsz, de addig kell még egy két rész, hogy megtudd azt a részt írni''
    Igen ez nekem is ismerős mert van 2 blogom és ez tényleg nagyon rossz érzés. De amúgy tényleg nagyon jó és csak így tovább :)) Ja és még egy kérés/segítség: Szerintem lehetne olyan, hogy nem is depi end(tudod a szomorú végződés) és ne is happy and (a nyálas végződés). Legyen egy olyan amit szintén te találsz ki, vagy amit April és Louis gondol mondjuk 50 év múlva visszaemlékeznek meg stb, stb... Szóval érted ugye? Ez csak egy kis ötlet nem kell megvalósítani hisz ez a te blogod :) Ja és még annyi, hogy teljesen megértem a helyzetedet. Minél hamarabb szeretnél komikat igaz? Mert azok, ha vannak olyan jó érzés vagy nem tudom xD. De ezt a 23 pipát egy kicsit soknak tartom :( Szerintem ez nem fog olyan hamar összejönni mert még csak 6 pipánál jársz és én minél hamarabb szeretném az új részt, de persze ez is a te döntésed :)) Na remélem ez elég hosszú lett <3 Tényleg hamar hozd az új részt. :) Puszi :P c(: xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÚÚÚÚ*-* köszönööm♥ pofont a ribancnak:D:D:
      titok méég szíveecskéim:$:D
      Fuu az a végződés annyira nem tetszik:c az ilyen mindig elszomorít..:c
      szeretem a komikat, mert az jó:D:D olyan mint a drog xddd
      Háát már m1:D

      Törlés
  2. Szia Fruzsi! :)először is: nagyon jó lett ez a rész is!! :)másodszor: eszedbe ne jusson abbahagyni!! :) harmadszor: nagyon nagyon ügyesen írsz!! csak így tovább!! negyedszer: imádlak!! <3 :D :D

    VálaszTörlés
  3. Sziia!!:3 Iszonyatosan jó lett ez is és nagyon szeretem a blogodat...:D Melody egy idegesítő kis izé..:D(aztán lehet hogy majd megváltozik ki tudja?! ja te:D) Kiváncsi vagyok hogy mi lesz a VIHAR, remélem valami izgi:$ Ha lehetne 25x lájkolnám hogy minél gyorsabban hozd a kövit:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Emii:3 (szólíthatlak így?:DD annyira tetszik:$:D) Dehogy változik :D lásd: új rész:D
      jujjcikaa:D♥

      Törlés
    2. Persze szólíthatsz!!:D( mindenki így hív:$$)

      Törlés
  4. Szia én az elejétől olvasom!És én nem tudok mit hozzá fűzni olyan jó! És ha nem is írok annyit amennyit kéne az azért van mert nem tudok milyen hibát találni <333

    VálaszTörlés
  5. Fruzsii:D imádom a blogod! *-* tudom, hogy egy kicsit hosszabb komit várnál, de sajnos nem tudok regélni! :/ az nem az én területem, de megpróbálom. Louis nagyon aranyos volt azzal a bizonyos "Én eldöntöttem magamban." dologgal:) Ebbõl az -R - bõl meg már elegem van.. xd de már nagyon kíváncsi vagyok arra a bizonyos 'durva' részre, amihez még kell 1-2 fejezet, de szívesen kivároom :D hát akkor a lényeg, hogy imádom a blogod és gyorsan hozd a kövit! :3 puszi Fruzsi♥
    -Bogii voltam :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. asdkhjg*-* Tündéér:D ennél kevesebbet vártaam ;3
      Fojt a nyálad a telefon előtt ugye?:D:D:D
      Ne legyen elegeed:$:D nincs közel még a végkifejlett:D
      hahahaa:3♥

      Törlés
  6. Melody-nak köze van `R`-hez? Abba ne hagyd a blogot.:D

    VálaszTörlés